Віртуальне навчання – важливий елемент стратегії закладів П(ПТ)О
Віртуальне навчання стає життєво важливим елементом стратегії закладів П(ПТ)О не тільки в майбутньому, але вже сьогодні. Віртуалізація освіти розглядається як об’єктивний процес руху від очного через дистанційне навчання до віртуальної освіти, яка вбирає в себе кращі властивості очного, заочного, дистанційного і інших форм отримання освіти і повинно бути адекватно інформаційному суспільству, що народжується в Україні.
Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Сумській області на вебінар-платформі ZOOM проведено вебінар 26 травня 2020 року для викладачів інформатики з теми «Віртуалізація навчання», у ході якого розглянули питання «Робота в умовах дистанційного навчання – вимога сьогодення»: використання сервісів як для відеозв’язку, так і для створення, поширення завдань, обміну файлами між викладачами та учнями, та створенням електронного журналу.
Практичним досвідом щодо організації роботи в умовах дистанційного навчання поділилися:
Ірина ДІВЕНКО, викладач інформатики ДПТНЗ «Роменське ВПУ», яка ознайомила слухачів з питанням організації дистанційного навчання на основі платформи Moodle;
Оксана ГРИЦАЙ, викладач інформатики ДПТНЗ «Сумський центр ПТО», – з з використанням сервісу ClassDojo;
Анастасія ПРОХОРЕНКО, викладач інформатики ДПТНЗ «Конотопське ВПУ», зі створенням електронної книги за допомогою програми Fllip PDF Professional;
Анна ХАРЧЕНКО, викладач інформатики ДПТНЗ «Лебединське ВПУ лісового господарства», зі створенням електронної таблиці «Результативність дистанційного навчання»
За результатами онлайн-спілкування викладачі отримали завдання: кожному викладачу опрацювати запропоновані сервіси та підготувати пропозиції щодо створення електронного журналу до 05 вересня 2020 року.
Матеріалу вебінару розміщено на сторінці «Дистанційне навчання».
Немає коментарів:
Дописати коментар