четвер, 10 листопада 2022 р.

Сучасний урок інформатики: методи, інструменти, результати

В умовах сьогодення перед викладачами інформатики постає складне питання: які методи, форми, прийоми використовувати, щоб в умовах дистанційного  навчання сформувати вміння і навички, передбачені програмою. 


















Досвід щодо організації роботи в умовах дистанційного  навчання презентували на онлайн-семінарі 10 листопада 2022 року Юлія ГОНЧАРОВА, Вячеслав ХАРЬКОВ, викладачі інформатики ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту». 























Як використовувати опорні конспекти на уроках інформатики представила Валентина ШУЛЬЖЕНКО, викладач інформатики ДНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу». 

Перед викладачами стоїть завдання: формувати в учнів інформаційну культуру та інформатичну компетентність для реалізації їх творчого потенціалу. Таку можливість надає Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності  «Бобер». З результатами участі закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області у Конкурсі «Бобер-2022» ознайомила Ольга СУХОСТАВЕЦЬ, координатор конкурсу, викладач інформатики ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну»: 242 учні з 18 закладів  стали активними учасниками Конкурсу. Це учні  ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти» (69 учасників, викладач Оксана ГРИЦАЙ), ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну» (20 учасників, викладач Ольга СУХОСТАВЕЦЬ), ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» (20 учасників, викладач Юлія ТАТАРИНА),  ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» (19 учасників, викладачі Тетяна ДОЛЯ, Інна ГУДИМ). У 2023 році викладачі інформатики продовжать роботу щодо ефективного використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Матеріали семінару розміщено на сторінці «Технології навчання».


Немає коментарів:

Дописати коментар